søndag den 19. juni 2022

NVdag5

 Søndagen bød på regn det meste af dagen, og det er kun i morgen der loves sol. Derfor valgte jeg at køre direkte til Jørpeland hvorfra jeg så i morgen vil besøge Predikestolen.

Vejen hertil er utrolig flot, men også ret krævende da der er mange smalle partier hvor to biler ikke kan passere, og slet ikke to autocampere, som jeg har mødt rigtigt mange af.


Lave skyer over fjorden her til morgen


Her langs fjordene er der rigtigt mange af disse høje vandfald.


Låtefossen er dog en af de største. 


Her en lille video fra Låtefossen.






En fin rasteplads med et par store vandmøllehjul/turbiner. Kunst eller virksomhedsskrot - tja, jeg synes nu det ser godt ud.


Det er noget rustfrit kram de laver i Norge




Så slap asfalten op, og vi skulle videre med færge.


Færgen på vej ind med endnu en ladning autocampere og lidt andet 😀


Solen er begyndt at titte frem, og jeg glæder mig til i morgen.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar